Are you looking for something??

5.9.12

list | For Autumn And Winter 2012

Daar is ie: mijn wishlist voor dit najaar. Is het veel? Ja. Ga ik het ooit allemaal kunnen kopen? Nee. Maar het is altijd leuk om alles op te schrijven en om na een dagje shoppen te kijken hoeveel je nou voor hoeveel geld hebt kunnen kopen. Ik heb al dingen geschrapt, dit is een redelijk realistisch lijstje, maar het gaat me nog niet lukken... Enjoy! By the way, dikgedrukte dingen zijn necessary! En die plaatjes tussendoor zijn shopwijsheden, leer van ze, gebruik ze, geloof ze.
395901_10151304494645063_2067400048_n_large
Haha, zegt jouw geld dit ooook??
Tops and Things:
Lichte spijkerblouse (is gewoon een must)
Witte kabeltrui (dit ook)
Grofgebreide trui in een felle kleur (zo'n echt woontrui)
T-shirt met Peter Pan-kraag (love it!)
Iets mosterdgeels (trendkleur!)
T-shirts met lange mouwen in verschillende kleuren (altijd handig)
Chanel look-a-like blazer (zo'n grofgeweven blazer)
Tumblr_m8w4b89zds1rpkbdjo1_500_large
Waarom begrijpen anti-shopmama's (de mijne...)/mannen/andere shophaters dit niet????
Pants And... Pants
Spijkerbroek, eventueel met hoge taille (hoge tailles zitten geweldig)
Een of twee andere broeken (kleur, corduroy, print etc)
Zwarte broek (€9,95 bij H&M!!)
26ad800eda8a11e1a3b222000a1e8c9e_7_large
Maar soms gaan die kleine stemmetjes opeens HEEL HARD schreeuwen (:
Dresses And Skirts 
Rokje (staat dat mij?)
Oké dan, en misschien nog een jurkje, maar eigenlijk wil ik dat met kerst kopen. Haha. En dan zo'n kerstjurkje die je ook gewoon aan kan, door een kleine verandering (:

Shoes And Boots
Zwarte laarsjes (hoort standaard, maar mijn standaard moet telkens opnieuw gekocht worden met groeiende voeten) heb ik inmiddels!
Beige leren veterlaarzen (stoer - de schoen -, met een vleugje lief - de kleur beige -)
Misschien nog gewoon andere laarzen o.i.d.???
530061_335916799830938_1787035050_n_large
Best. Quote. Ever. Gebruik 'm als keihard argument in een verhitte discussie met paps/mams als je om zak- of kleedgeldverhoging vraagt (;
Accessoires And Others:
(col)sjaals (omdat sjaals zo geweldig zijn)
Zwarte riem (ik heb alleen maar bruine riemen)
Puma sokken (zitten geweldig, maar ik moet echt nieuwe, ik verslijt ze letterlijk)
Accessoires (aangepast aan de kleding die ik ga kopen)
Panty (voor onder het rokje) heb er al een, oma paste 'm niet meer (:

Ik kan net zo goed alles dikdrukken, want een wishlist betekent meestal dat je alles WILT. Of ik het ga kopen lezen jullie volgende week, 9 september ga ik shoppen in A'dam met mijn tante!!! Ik heb er heuuul veel zin in en heb een enorm bedrag om te spenderen (voor als je het precies wilt weten: €168,- en nog wat centen waar je niets meer kan. 168 EURO!!!!). Maar ik ga natuurlijk proberen zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk, ik wil eigenlijk niet álles tot de laatste euro opmaken...

Wat staat er op jouw lijstje???

Liefs, Moon

6 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! Alles wat je wil, wil ik ook! Dit had mijn wishlist kunnen zijn, grappig :)
    Ik heb gelachen om die quote, ik ga hem onthouden, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel, leuke spullen!
    Ik ben het helemaal een net die quotes :)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! ik heb ook altijd een te lange wishlist haha! (:
    En die ene quote is echt geweldig; I am not a shopaholic, i am helping the economy! hahah!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe wishlist, ik heb zelf ook altijd lange lijstjes, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist, het viel me op hoeveel ik daarvan daadwerkelijk al heb. Maar met die Chanel blazer bedoel je een tweedblazer; hij staat ook op mijn wishlist en je kunt hem kopen bij de H&M :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx