Are you looking for something??

24.9.12

polyvore monday | Let's go STUDy!

Let's go "STUD"y!!!

Let's go "STUD"y!!! van focusthemoon met studded booties

O wauw, ik vind de titel zo briljant verzonnen, ik ben best trots op mezelf...

"A perfect combination: studs and shoes. It's almost seventh heaven. You can't choose between the boots, high heels, ballerinas, loafers and sneakers, can you?
Don't worry, with studs it should be alright (:"


Sorry, het zijn zoveel schoenen dat ik écht even geen zin heb om alle merknamen op te schrijven en dergelijke. Als je meer informatie wilt, moet je gewoon even op de link onder de collage klikken (;

Houd jij van studs en/of schoenen met studs??

Liefs, Moon♥

4 opmerkingen:

  1. Wauw, er staan echt hele leuke schoenen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat zijn er veel! ik vind ze echt allemaal leuk :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh goddie die roze pumps met studs zijn zoooo awesome ;D
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je ze leuk vind, maar waar zie jij roze pumps met studs?

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx