Are you looking for something??

1.9.12

new in | boots & cookies

Mijn moeder zei het al: je begint de herfst te ruiken. en ze heeft gelijk, de herfst komt eraan!! Niet dat ik dat nu zo leuk vind, maar nu korte broeken en jurkjes het sowieso niet meer gaan worden, kan ik alleen maar hopen op een fijn en mooi najaar. Je weet wel, eerst bladeren in duizenden kleuren (gegarandeerd mooie outfitposts en foto's, komen er zeker!!) en daarna sneeeuuww! Oké, dat gaat wel heel ver... Maar een nieuwe seizoen betekent nieuwe kleding en ook nieuwe schoenen!! Deze nieuwe liefdes vond ik bij de Van Haren en ik koop nóóit schoenen bij Van Haren (wel vaak genoeg gepast met May, maar vaak genoeg teleurgesteld)! Maar deze kon ik echt niet laten staan! Ze waren maar €29,90 en zo leuk!!

Eerst was ik naar de Nelson en Dolcis etc. gegaan, maar Dolcis levert over het algemeen al geen 42 en bij Nelson komen er door bezuinigingen weinig to geen kleine (36) en grote (42) maten in de winkels op voorraad. Gelukkig zei de verkoopster dat je bij Nelson gewoon via internet kan bestellen (ook in jouw maat!), zonder verzendkosten en als ze toch niet jouw maat/ding zijn, kan je ze zonder problemen terug naar de winkel brengen en krijg je je geld terug! Dat wilde ik dus eerst doen, eigenlijk nog steeds, want omdat deze zo goedkoop waren, wil ik eigenlijk nog kijken naar een ander paar laarzen/schoenen. Welke, dat zoek ik wel uit op 9 september, dan ga ik met mijn tante met de trein naar A'dam!! Heb er onwijs veel zin in en er komt dan zeker vlug een shoplog (ergens die week daarop, denk ik)! 
Trouwens, die laarzen zijn maat 41 en ze zitten als gegoten! Ze zijn ook heel smal, wel fijn voor mensen met smalle voeten, zoals ik...
Deze koekjes kwam ik tegen in de supermarkt en ik vond ze echt heel koel. Dus kocht ik ze ;D
Moet je kijken how beautiful!! Een regenboog op mijn bureau!!! Click, click, toen was er alweer een foto van gemaakt....

Wat vind je van mijn laarsjes? En ben je ook nog steeds een Dikkie Dik-fan?

Liefs, Manon

9 opmerkingen:

  1. Je laarsjes zijn echt heel erg mooi. Waauwie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw die laarsjes zijn echt gaaf! We volgen je nu

    Liefs Fije en Lynn

    citieswithtaste.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie laarzen! En die koekjes <3
    M'n ma heeft die bureau ook, haha! Echt superpretteeh ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke boots! en die koekjes hahaha
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stoere laarsjes! ben er echt dol op!

    xoxo Karin
    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke laarsjes!
    Liefs,
    Isa
    www.gooddayforasorbet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heee, dat zijn look-a-likes van de mijne! Super leeeuk <3 En Dikkie Dik is nog steeds mijn grote voorbeeld.

    Lovex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt superleuke laarsjes!

    Liefs,
    Justine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx