Are you looking for something??

15.9.12

inspiration | Converse All Stars - wishlist

Deze bovenstaande meneer, Joshua Mueller genaamd, heeft het record "meeste paar All Stars" op zijn naam staan. 403 paar, om precies te zijn. Ga ik dat halen? Misschien. Ik vind Converse gewèldig en ben zeker van plan om nog een aantal paar aan te schaffen, zolang het kan (: Maar All Stars kunnen altijd (jurkje, shorts, broek, rokje) (van baby's, kinderen en pubers, tot mama's en papa's) De volgende schoenen staan op mijn wishlist.
$60.00
Klik HIER om naar de site te gaan! 
Deze is ook gewoon verkrijgbaar in lichtgrijs, maar dit Stonewashed Canvas heeft nét even dat kleine beetje méér!
$55.00
Klik HIER om naar de site te gaan! 
Dit is echt een geweldige kleur!
$60.00
Klik HIER om naar de site te gaan!
Leren All Stars... I love it! En deze zijn ook helemaal niet zo duur! 
$170.00
Klik HIER om naar de site te gaan!
Aah, wat een heerlijke stoere gymps! Leuk onder een (zwarte) skinny jeans!


$55.00
Klik HIER om naar de website te gaan!
Nog zo'n leuk nude kleurtje, maar dan net een tintje donkerder!
$75.00
Klik HIER om naar de website te gaan!
Zwarte leren All Stars, maar dan nog nét een tikkeltje stoerder! I love it!

$55.00
Klik HIER om naar de site te gaan!
Chocoladebruine All Stars, moet ik meer zeggen?
$50.00 $29.99
Klik HIER om naar de site te gaan!
Streepjes! Net even wat anders dan zo'n effen kleur!


Het zijn er veel, maar deze vind ik gewoon leuk, haha.

Ben jij ook Converse-addicted??

xx Moon

13 opmerkingen:

  1. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit allstars gehad hahaa :) maar wil ze wel!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik heb ook Allstars, 2 paar. ik vind ze echt geweldig! Ze lopen zó lekker, haha!
    Maar wow, 403 paar schoenen... dat vind ik wel iets te veel! Hihi ^^ Ik vind trouwens dat die nude kleurige er heel mooi uitzien, die komen op m'n wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeetje zeg, 403 paar is echt veel! Converse zijn inderdaad wel fijne schoenen!


    -True

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind all-stars echt superleuke schoenen! x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 3 paar All Stars en ze zijn echt geweldig. Zeker een paar kopen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 1 paar all stars, van die lage in het beige ;)
    ze zijn echt heel leuk, ik zou er ook wel meerdere willen!
    Bedankt voor je stem, ja, mijn echte naam is Ellemieke, maar ik word door sommigen Kiek genoemd, vandaar dat op internet 'kiek' gewoon m'n naam is, haha ;) maar ik moest mn echte naam invullen om mee te kunnen doen.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste zijn leuuuk! Ik wil graag grijze en donkerblauwe allstars. Nu heb ik all stars met een printje. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allstars zijn zeker fijn! Ik heb 1 paar. Ik heb 1e van dat rijtje :)
    Ik heb ze ooit gekregen van mijn ex xd ik draag ze nog steeds haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love All Stars! Vooral zwarte lage. Maar ik wil ook nog rode. :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat zijn veel all stars! Ik heb 1 paar hoge witte! Ben er wel heel blij mee :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nu 7 paar Allstars,
    ben voorlopig niet van plan nog een paar te kopen,
    maar als ik toch nieuwe haal wil ik bordeauxrode lage!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx