Are you looking for something??

11.9.12

enquête | Wat is jouw favoriete basic?

Jullie hebben een tijdje een enquête op mijn blog kunnen zien en erop kunnen stemmen! Hij is sinds afgelopen zaterdag gesloten en hier is de uitslag! Benieuwd? 
P8200061_large
WAT IS JOUW FAVORIETE BASIC?


Nou, je kunt wel zien wat de winnaar is. De jeans steekt met kop en schouders boven de andere basics uit! Ik kan dus wel concluderen dat jullie graag jullie basic jeans dragen! Het is ook wel een fantastisch kledingstuk, waar álles (oké, bijna alles) mee matcht!

Wat vind je van zo'n enquête??

Liefs, Manon

6 opmerkingen:

  1. de enquête was best wel leuk. Zelf vind ik jeans gewoon zo handig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n enquete is echt leuk en (soms) handig! Ik vind Jeans echt geweldig! Ik draag ook eigenlijk alleen maar jeans, haha. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeans! super leuk zo'n enquete :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik kan niet zonder mijn skinny's, hehe :)
    En die enquete is ook leuk trouwens, mag je vaker doen! c:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    Je bent genomineerd voor de Liebster award kijk snel op http://randomgirlzstuff.blogspot.nl/ xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx