Are you looking for something??

11.9.12

new in + report + photos | A'dam!!!

Hiii!♥

Yeah, eindelijk de shoplog van Amsterdam, daar hebben jullie natuurlijk allemaal met smart op gewacht, hihi. Hierbij dus de shoplog, met foto's en verslag, enjoy it!
Waaaauw, wat ben ik toch weer creatief ;D
Allereerst: mijn nieuwe pareltjes! Dit is mijn vierde paar laarzen, maar ik vind het wel leuk, want ik heb nog nooit zoveel schoenen gehad! Ze waren wel duur (€89,95), maar ik hoef zelf nog maar 20 euro te betalen, die zeventig euro was nog resterende van de 100 euro waarvoor ik schoenen mocht kopen (de andere 30 euro zijn van mijn zwarte laarsjes). Eeeh, do you like????
Post Xchange - €89,95
Bershka - €19,99
En dan nu tijd voor de kleding! Bij de Bershka heb ik ongelóóflijk veel gekocht, deze was veel leuker dan in Rotterdam! Ik plukte het ene naar het andere item uit de rekken!\
 En het volgende stond natuurlijk op mijn wishlist, en ik heb 'm dus gevonden: de spijkerblouse! Niet met bijzondere poespas, gewoon simpel en licht, I like! Er hing ook nog een grijze spijkerblouse met zwart kant, maar ik moest eerst zo'n blouse hebben, haha.
Bershka - €25,99
Dit T-shirt was mijn eerste aankoop van de hele dag: ja, toch bij de H&M, 
H&M - €14,95
 Oohh, en zie onderstaande trui, ik ben verliéééééfd! Jij ook? Het is een heerlijke witte trui, met extra lange mouwen! Deze schrap ik ook van mijn lijstje: in plaats van de witte kabeltrui. Deze is nog leuk, toch?
Bershka - €25,99
En maak kennis mèèèètt... mijn eerste rokje! Hij is zwart (must), niet al te kort en niet al te strak én hij heeft een gave rits op de achterkant. Hij zit wel hoog, mooi in mijn taille (dat zit trouwens best lekker). Ik moet nog wel een beetje experimenteren met wat er bij past, maar hé, ik heb 'm in ieder geval binnen!! 
H&M - €19,95
Ik had ook een spijkerbroek nodig; en die heb ik gevonden bij de Monki. Hij is redelijk lang, natuurlijk niet héél erg lang (je kent mijn lange benen inmiddels wel, denk ik...), maar goed te doen, zeker in laarsjes. Hij was 30 euro, best wel een koopje, natuurlijk!
Monki - €30,-
Ja, ja, Manon is ook aan het wijnrood! De rechterfoto is een beetje vaag geworden, een rare kleur, links staat hij wel goed. He's cute, isn't it?
Bershka - €9,99
Mijn tante was superlief en ik kreeg onderstaand kettinkje van haar. Hij past echt bij mij, nu wil ik ook nog een ketting met een boekje en één met een bril! Dan draag ik wie ik ben, haha.
Bershka - €7,99
 Hier nog een aantal foto's: 
Dit heb ik gemaakt op weg naar mijn tante. Heel mooi zonnetje met een soort van "ombre"-lucht. 
Als ware toeristen moesten we natuurlijk even het Centraal Station vastleggen (: Mooi gebouw, maar wel veel bouwwerkzaamheden en zo... 
We hebben ook nog cultuur opgesnoven. Per ongeluk stuitten we op een beeld van Multatuli. Ook daar even een foto van, natuurlijk...
Ook een foto van een gracht kan niet ontbreken natuurlijk!
Deze hebben jullie zondag al kunnen zien... Hij blijft echt vet!
Ik zag mezelf van links, van rechts, van voren, naar achteren, van boven... Ik werd gek! Sorry voor de slechte foto, maar hij is te vet om 'm niet te doen...
Wachten op de trein naar huis, moe, voldaan, volgepakt en blut... 
Zie hier mijn "gewonde" slipper. 
Wat vond je ervan? Wat vind jij van Amsterdam?

Liefs, Manon

8 opmerkingen:

  1. Super leuke kleding, vooral dat shirt met blog this vindt ik leuk!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die schoenen wil ik ooook! Super leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! Ik ben jaloers op je schoenen echt zo leuk! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke items! die jeansblouse is super leuk!
    Ik heb ook wat kledingstukken van de bershka, super leuke dingen hebben ze :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen, je rokje is simpel maar super om te combineren met printjes enzo! Bij de Claire's kan je trouwens een boekje met een potloodje aan een ketting kopen misschien een tip? x Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! Die spijkerblouse heb ik ook en toevallig ook aan haha! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een spijkerblouse is inderdaad een musthave voor ieder meisje (: x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx