Are you looking for something??

21.9.12

note | It's autumn, a new season, new chances

Beste lezers,
Tumblr_lscw6huzq71qgc585o1_500_large_large
Hierbij deel ik mede dat het herfst is. Daarmee zul je het moeten doen. Er komt geen zomer meer, ER KOMT GEEN ZOMER MEER. Niet gaan huilen, de herfst kan hele mooie dingen brengen. Denk aan de gekleurde bladeren, het wandelen met zonder jas (maar met vest... en een sjaal als het effe kan), de warme kopjes thee eeeennnnnn....: HET SHOPPEN!!! Tijd voor nieuwe kleding, nieuwe schoenen, een halve nieuwe garderobe!! En vergeet de mooie plaatjes niet die je kan schieten. Ik zie nu mijn outfits al voor me, met die mooie herfstbladeren op de achtergrond (: Die kunnen jullie ook zeker verwachten hoor!
153685406003523938_5g0hnw3l_c_large
Kijk, moet ik nog meer zeggen??
Veel geluk, succes en plezier in de herfst. Maak er wat van. Je hebt 3 maanden. Dan staat koning Winter weer voor de deur (al wacht hij soms natuurlijk pas tot februari, remembering last winter?)...

Heb jij plannen voor de komende maanden?

Liefs, Manon

PS. Hierbij wat herfstinspiratiefoto's, sommige ga ik zeker gebruiken voor herfstfoto's! Klik op "meer lezen" voor de inspiratie!
Tumblr_lwnvjione11r8k6fvo1_500_large
All Stars; altijd goed (:
Tumblr_lwtwszamsf1r8k6fvo1_500_large
Ook perfect voor het "zet je gezicht nooit volledig op internet"-verhaal van mijn moeder (:
415316396856074853_nva25axr_c_large
Niet dat ik zulke schoenen heb (wish I had!), maar het gaat om het idee, toch?
188095721906376329_zqeye37x_c_large
Zitten op een kussen van bladeren... 
15270086207628772_tpqiwuku_c_large
"Kijk, ik heb een blad!"
Tumblr_lmwnza4sf51qf6vqmo1_500_large
Say cheese and click!
Tumblr_m7sbe00t2h1r7kl2uo1_1280_large
Voeten/benen foto's zijn altijd leuk (en ook hier staat geen gezicht op, handig!)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo leuk, herfst!
    ik maar er wat van hahaa :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de herfst heeft echt zo'n speciaal sfeertje.
    Ik heb echt zin om me kleding kast te veranderen met herfstkleurtjes kleding :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herfst haat ik. Maar dat komt door mijn fobie voor spinnen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wandelen met zonder jas maar wel met vest en sjaal ;p. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx