Are you looking for something??

16.9.12

award | Liebster Award

Oeioeioei. Gisteren ging ik weer cupcakes maken, cappuccinocupcakes, zo´n kant-en-klaar, hier-hoef-je-alleen-water-aan-toe-te-voegen-ding. Makkelijk, dacht ik. En leuk. 
Uiteindelijk is de chocolade voor de topping aangebrand en heb ik een lange blaar over mijn linkermiddelvinger lopen, precies waar mijn pen zit met schrijven. Voorlopig ben ik wel even klaar met cupcakes maken, hmgghg.
Maar wat ik wilde zeggen: 
Yeah, ik ben maar liefst twee keer genomineerd voor de Liebster Award, gaaf en lief! Lonneke en Pijoena en Esra, bedankt!

De Liebster Award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 volgers, zodat ze wat meer bekendheid krijgen. Leuk! Klik op "meer lezen" voor de rest!

Er hangen wat regeltjes aan de Award:
·         Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
·         Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
·         Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
·         Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze  post.
·         Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
·         Je mag niet terug genomineerd worden.

11 dingen over mezelf... moeilijk!
Ik ben veertien-maar-bijna-vijftien
Ik heb een rare, lieve, gekke parkiet, genaamd Chikki. Het is een groen schatje♥
Ik doe Gymnasium en zit in de vierde
Ik ben verslaafd aan het maken van gebak. Cupcakes, brownies, cake, lekker!
Ik probeer minimaal één keer in de week te koken thuis, maar dat lukt niet altijd
Ik ben heel erg lang (iets van 1.85 of zo) en heb veel problemen met standaardmatenbroeken (zijn altijd te kort), maar ben inmiddels deels over mijn hakkenvrees heen (:
Ik speelde piano en speel gitaar. Het gaat steeds beter en het is echt super leuk!
Iedereen op school heeft een iPhone, maar ik heb lekker een Nokia (E72) en nu voel ik me koel, haha
Ik heb een bril én lenzen, ik mag afwisselen!
Ik heb een lichtelijke shopverslaving...
Ik neem nooit geld mee naar school voor snoep/drinken/een broodje. Als je het niet hebt, kun je het ook niet uitgeven!

De volgende 11 vragen heeft Lonneke voor de genomineerden bedacht: 
1. Doe je aan sport? Als jazzballet telt, ja. 
2. Wat is je lievelingseten? Ik kan niet kiezen! Ik lust álles. Maar ik vind Italiaans als pasta of risotto altijd wel erg lekker (:
3. Wat vind je ervan dat je genomineerd bent? Leuk en lief! 
4. Wat vind je het leukst aan bloggen? De lieve reacties natuurlijk, maar eigenlijk gewoon het verhaal-kwijt-kunnen, want daar is het eigenlijk voor bedoeld! Als er iets in me opkomt, zet ik het op mijn blog.
5.  Hoeveel volgers heb je? Op het moment 65!
6. Wat is je lievelingswinkel? (make-up of/en fashion) Stiekem is dat de H&M, gezien de hoeveelheid kleding van deze winkel. Maar ik probeer mijn kleding zo veel mogelijk uit verschillende winkels te halen, anders wordt het zo eenzijdig (:
7. In welke klas zit je? 4VWO, met Grieks erbij, dus eigenlijk Gymnasium, haha
8. Draag je make-up? Ja, maar ik ben niet van het plamuren hoor. Een lijntje oogpotlood, een likje mascara en soms oogschaduw en/of lipstick. Maar dan moet er wel iets bijzonders aan de hand zijn
9. Door wie ben je genomineerd?^^ Haha, slimme vraag zeg! Door Lonneke van fashionskills!
10. Heb je bloglovin/gfc/instagram/twitter/facebook voor je blog, zodat mensen je kunnen volgen? Twitter en Facebook heb ik niet en Bloglovin' en Instagram ook niet. Mensen kunnen mij volgen via Google Friend Connect
11. Wat het hoogtepunt uit je blogcarierre? Pfff, die carrière duurt nog niet zo lang! Ik denk het behalen van 50 volgers, dat is echt een hoogtepunt! En de lieve reacties die ik krijg, vooral op mijn verhalen!

En de volgende vragen zijn de vragen van Pijoena en Esra!: 
1. Waar droom je van? Een hele boekenplank vol eigen boeken. Ik heb er al één, dat is een goed begin (: O, en over de wereld reizen, naar China en Amerika en Canada wil ik heel graag!
2. In welke landen ben je geweest? Duitsland, Frankrijk, Italië, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein (zo'n raar klein landje tussen Zwitserland en Oostenrijk),  Luxemburg, België. Ja, volgens mij wat dat, "saai" binnen de lijntje van Europa (:
3. Ben je fan van iemand, zo ja van wie? Ik ben niet zo'n typ die steil achterover valt als ze een foto ziet van haar idool, maar ja, ik ben wel degelijk fan van iemand. Racoon en Ilse De Lange zijn mijn grote Nederlandse helden (:
4. Wie is jouw stijlicoon? Heb ik niet. Ik doe overal en nergens inspiratie op. Internet, blogs, tijdschriften of gewoon op straat, inspiratie hoef je niet uit één persoon te halen.
Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Hmmm, ik weet niet. Ik denk dat ik op de Bonte Avond van Groep 8-kamp een liedje van Lady Gaga met een haarborstel heb gezongen (en het is nog vastgelegd ook...). Ik heb het er niet graag over, maar aan jullie durf ik het wel te vertellen, haha. Vroeger kon het me iets minder schelen wat anderen er wellicht van zouden vinden. 
Naar winkels ga jij met een big smile? H&M (omdat ze zo goedkoop zijn), Bershka (omdat ze zo goedkoop zijn) en alle winkels waar ze sieraden hebben.
Van welke items denk je WAUW (maar eigenlijk niks voor mij)? Veel items van de Zara en de Monki, die zijn vaak net wat over-de-top-maar-het-kan-net en ik wíl het dan misschien wel kopen, maar durf het simpelweg niet. 
Waar blog je het allerliefst over? Alles, eigenlijk. Mijn blog gaat niet alleen over fashion, maar over van alles. En ik vind het allemaal leuk, anders blog ik er toch ook niet over??
Hoelang doe je gemiddeld over een blog? O, ik lees wel eens dat sommige er een uur tot anderhalf uur overdoen. En dat is bij mij misschien wel zo, als ik foto's moet maken. Maar het echt in elkaar zetten van een post, duurt bij mij meestal niet langer dan een halfuur, maximaal drie kwartier. 
Ga je altijd met de trends mee of doe je gewoon je eigen ding? Ik vind het leuk om trends te volgen, maar het maakt me niet zoveel uit als ik het seizoen daarna nog met iets loop als het al "uit" is. Ik vind het mooi, dus so what?
Waar ben je trots op? Op mijn eigen boek, op mijn blog, op mijn schoenencollectie die steeds groter wordt en op mijn haar dat braaf steeds langer wordt. Misschien nog wel meer, maar ik houd het even hier bij (:.

11 vragen voor mijn genomineerden: 
Wie ben jij in 5 woorden?
Welke mobiele telefoon heb jij?
Wat is je grootste blunder ooit?
Wat is je favoriete song?
Wanneer ben je jarig?
Wat is lievelingskleur?
Heb je huisdieren?
Waarom blog je?
Wat is het raarste dat je ooit hebt meegemaakt?
Heb je nog wensen voor je blog?
Heb je een tip die iedereen moet weten(over blog of iets anders)?

En dan nu de 11 genomineerden!

Oeff, lange post, ik hoop dat jullie blij zijn met de Award! Ik vond het leuk dat ik door twee mensen genomineerd was! 

Liefs, Manon

9 opmerkingen:

  1. Haa, super bedankt, wat lief zeg :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik vind het echt een hele leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je me hebt genomineerd! Bedankt :)
    Ik ga even kijken wanneer ik de post online zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaw dankjewel voor de nominatie! ;D
    We zetten binnenkort de post op onze blog ;D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh joepie, ik ben genominineerd. :D Ga dit binnenkort op mijn blog zetten! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx