Are you looking for something??

28.9.12

outfit | With Daniëlle

Ik heb weer een outfit post voor jullie! Afgelopen woensdag ging ik in het tussenuur (een korte pauze, twee tussenuren en een lange pauze, in totaal 2 en een half uur) met Daniëlle, een vriendin van me, foto's maken in het "bos" achter! Ik had betere research moeten doen, plotseling was het "mooie bos" hoe het er in mijn dromen uitzag, een donker hol, waar je helemaal geen mooie foto's kon maken! Volgende keer ga ik dus eerst een keer een ochtendje wandelen (of rennen, als ik daar zin in heb, ik denk het niet) om goede plekken uit te zoeken (camera mee, of course). Maar goed, bij deze mijn outfit en die van Daan! We hebben wel onze jas aan, want het was bést koud...

Woensdag was mijn broertje jarig, dus we (Daniëlle bleef ook eten) aten kippensoep en lekkere broodjes! 
Het was supergezellig<3
Ik zet even niet zoveel tekst bij de foto's, heb ook eigenlijk niet veel te melden :p


Jeans - H&M / Denim Blouse - Bershka / Parka - Mint & Berry / Shoes - Post Xchange / Necklace - selfmade by my aunt

 En dan Daniëlles outfit!
 


Alles van Esprit / Shoes - Uggs
Daniëlle is de trotse bezitster van drie (!!!!!!) paar Uggs. Ik hoef ze niet, maar stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers...

Liefs, Manon (en Daniëlle, haha)♥

15 opmerkingen:

  1. leuke outfits! mooie fotos ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! 3 paar Uggs, wow dat is veel ^^ Ik heb er geen 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken Danielle! Haha! Super grappig.
    Je woont zeker in de buurt van R'dam?
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je woont gewoon in het zelfde dorp als ik.
    Echt heel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterker nog, we zitten op dezelfde school! Leuk leren jasje had je vandaag aan, haha.

      Verwijderen
  5. Leuk artikel! :)
    Ik vind het trouwens echt heel leuk dat je altijd al 's ochtends op mijn blog reageert. Ik heb zelf geen tijd om dat in de ochtend te doen, maar ik kijk nu altijd even om jouw lieve comments te lezen! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerste: gefeliciteerd nog met je broertje! Ik vind ook dit weer een hele leuke ouftit, die blouse is echt mijn smaak! Alleen heb ik er (nog) geen eén, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beter laat dan nooit, toch? Dankjewel! Succes nog met je zoektocht naar De Spijkerblouse. xx

      Verwijderen
  7. Wat een leuke outfit zeg! Je blousje staat je erg leuk!

    www.imwearingjeans.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits! En mooie locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij en je vriendin zien er superleuk uit! Happy B'DAY voor je broertje! :) ik moet(!) naar de netschakelaar voor die spijkerblouse! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh, ik faal heel erg! Netschakelaar moet Berschka zijn. Maar die leuke autocorrectie op mijn iPod dacht wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx