Are you looking for something??

20.9.12

list | birthday wishlist 2012

Ik ben bijna jarig! Hoewel, bijna, 28 oktober, zoals jullie misschien al eens hebben gelezen bij het kopje "Manon ft. Moon". Maar ach, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, toch? 
Ik had eerst een heel lang lijstje met vooral heel veel boeken, maar die heb ik even achterwege gelaten (ik ben namelijk met bijna elk boek blij, dus het maakt niet uit wat voor boek iemand voor me koopt). Toen hield ik in grote lijnen onderstaand lijstje over. 
  • Gitaarakkoordengids van Phil Capone (€14,50)
  • Wreck this journal (Engels: €9,99/ Nederlands: €11,99)
  • Racoon – Liverpool Rain (€12,99)
  • Ilse DeLange – Eye of the hurricane (€14,99)
  • DVD Dirty Dancing 1&2 (€3,99 bij Media Markt)
  • H&M-bonnen (:
  • Geld
  • Camerastatief
  • Cupcakedingen, zoals malletjes, spuitzakken etc.
  • Nagellak (van Catrice, Essie of O.P.I.)
En er is vast nog meer, maar het is ook niet leuk om zoveel te vragen, als je weet dat je toch niet alles krijgt. Maar ik ben ook wel bewuster van het feit dat als je ouder wordt, je ook gewoon steeds meer hebt en misschien wel minder behoefte hebt aan "nieuwe" dingen (of in ieder geval nieuwe dingen die je voor je verjaardag kan vragen). Wauw, wat klink ik wijs, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel...

Wanneer ben je jarig? Heb je al een verlanglijstje?

17 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Het is dat ik al jarig ben geweest (in juli) anders had ik ook een statief voor mijn camera gevraagd. Ik had er al wel eén, maar die is kapot gegaan..
    In ieder geval: leuke wishlist nogmaals ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post !

    Dat is inderdaad een net lijstje :P Ik ben pas in Februari jarig dus zolang kan ik niet wachten met een wish list haha


    Ik ben bezig met een question tag dus als je een leuke vraag heb laat hem dan achter in de comments ! :)

    P.S Wil jij ook een Snake Wrap Oorbel winnen ?! Doe dan mee :)

    Liefs,


    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bijna jarig, ik wil ook fotolijstjes om mijn hele kamer met leuke foto's vol te hangen. Wreck this journal heb ik ook, heerlijk om te doen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! [Deze hebben we dinsdag al doorgenomen tijdens Natuurkunde, toch?]. En als jij dan hyperactief loopt de roepen wat je allemaal hebt gehad, hoef ik nog maar 12 daagjes te wachten....

    Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Wreck this journal lijkt me ook echt heel gaaf!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ben benieuwd naar Wreck this journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke wishlist!

    ik weet eigenlijk nooit wat ik voor me verjaardag wil, pas na me verjaardag komen er veel dingen in me hoofd op.
    best raar haha :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben pas in Juni jarig, dus het duurt nog een tijdje. Ik heb nu al wel veel leuke dingen in mijn hoofd, maar dat duurt nog erg lang dus dan is het alweer veranderd. Nu koop ik gewoon wat ik leuk vind haha.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het cadeau dat ik je wilde geven nog niet kunnen vinden op internet :( xxx daan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel!
    Ik vind het altijd zo moeilijk om te bedenken wat ik voor m'n verjaardag wil hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke wishlist! Ik was een paar weken geleden jarig. Normaal heb je altijd heel veel ideeën, maar als je bijna jarig bent is het toch moeilijk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke wishlist! h&m bonnen vraag ik ook altijd haha :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook heel hard een nieuw potje Essie nagellak nodig haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele leuke wishlist!
    handig ben over iets langer dan maand ook jarig weet niet goed wat ik moet vragen maar met deze wishlist heb ik weer wat iedeen!

    xx
    http://madebymariska.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx