Are you looking for something??

26.9.12

birthday | my lovely little brother Kas - 11 years

Vandaag is mijn broertje jarig! Gefeliciteerd, Kas!♥
Hij is elf geworden, vandaag. Elf jaar... Ja, ja, kleine broertjes worden groot, hè?
Toen ik klaar was met mijn natuurkundetoets, moest ik gaan tekenen van mijn docent, dus het is ruitjespapier. Voor de rest is ie best mooi, toch? ;D
Hij heeft Gone - Angst gehad, deel 5 uit de serie (ook deels in eigen belang, ik moet 'm ook nog lezen), de Special Edition van The Hunger Games (dus met making off, ook die wilde ik zelf graag zien) én een Skylander poppetje (Hex, voor de belangstellenden, ik snap er helemaal niets van). Van opa en oma kreeg hij een Wiispel (LEGO Batman 2), die hij mocht openmaken nadat zij hadden gebeld. Raad eens hoe laat ze belden? Half zeven. Dus hij zit nu al een halfuur te Wii'en. Gezellig hoor.

Dit is even een personal message aan Kas (hij leest het waarschijnlijk toch niet, maar oké):
Lieve Kas,
Hartelijk gefeliciteerd met je elfde verjaardag, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt, op school met je vrienden en klasgenoten en thuis met ons.
Een hele dikke kus van je zus (hij houdt niet van alles wat met kussen en zoenen te maken heeft. Als je het wel doet, moet je 50 cent betalen, haha)!

Liefs, Manon

PS. Vandaag ook jarig: een meisje die in de eerste bij me in de klas zat; Meike. En een jongen van mijn basisschool; Indy. Gefeliciteerd alle andere jarigen van vandaag!

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx